mag2 1 هزینه تعویض باطری به انتخاب هوشمندانه شما بستگی دارد!
هزینه تعویض باطری

هزینه تعویض باتری در مراکز معتبر چقدر است؟

هزینه تعویض باطری به انتخاب هوشمندانه شما بستگی دارد!

باتری خودرو یک منبع تولیدکننده جریان برق است که نقش کلیدی در راه‌اندازی موتور و استارت خودرو دارد. باتری‌ها تا زمانی که خودرو روشن باشد در حال کار هستند و با چنین وظیفه سنگینی بطور متوسط پس از ۳ سال به تعویض باتری خودرو نیاز دارید. اما در صورت مراقبت بیشتر امکان افزایش طول عمر باتری ماشین وجود دارد.

car mechanic with wrench هزینه تعویض باطری به انتخاب هوشمندانه شما بستگی دارد!

روشن نشدن خودرو با استارت یا دیر روشن شدن آن، اتصالی در قطعات برقی خودرو مانند چراغ‌ها و رادیو، تغییر در شکل ظاهری باتری و خالی شدن خانه‌های باطری از محلول اسیدی و آب چند مورد از نشانه‌های خرابی هستند که برای بررسی باتری به شما هشدار می‌دهند.

CarBatteryVoltage هزینه تعویض باطری به انتخاب هوشمندانه شما بستگی دارد!
Check and maintenance the battery in car with yourself. Service and maintenance car or vehicle

اگر در شرایط گرما و سرمای زیاد از خودرو استفاده می‌کنید یا قطعات برقی خودرو برای مدل طولانی در حال کار هستند باتری خودرو دچار دشارژ می‌شود و باید باتری ماشین را شارژ کنید. عمل شارژ و دشارژ باتری بطور متعدد باعث کاهش عمر شدید باتری خودرو می‌شود.

راه‌هایی برای افزایش طول عمر باتری

هرگز از آب‌های کثیف برای باتری خود استفاده نکنید و پس از اتمام شارژ باتری آن را در محلی خنک قرار دهید. هوای بسیار گرم و یا بسیار سرد، قاتل باتری خودرو است. همیشه سعی کنید باتری در دمای معتدلی قرار داشته باشد.

استفاده نکردن طولانی مدت از باتری خودرو و یا شارژ کردن اضافی آن عواملی جدی برای خرابی باتری هستند. بهترین زمان برای شارژ خودرو وقتی است که درصد آن به زیر ۸۰ رسیده است. توجه داشته باشید که برای حفظ باتری خودرو، بیش از ۶ ماه آن را بدون شارژ رها نکنید.

1704377137 هزینه تعویض باطری به انتخاب هوشمندانه شما بستگی دارد!

قطعات برقی خودرو را قبل از استارت زدن چک کنید و از خاموش بودن آن‌ها مطمئن شوید.  محافظ‌های مخصوص باتری نیز می‌توانند به افزایش کارکرد باتری خودرو کمک کنند.

هر مالک خودرویی با رعایت تمامی شرایط نیز حداقل یک بار به تعویض باتری ماشین نیاز خواهد داشت. در صورت بروز نشانه‌های خرابی باتری، تعویض باتری را جدی گرفته و در اولویت قرار دهید؛ چراکه اختلال در سیستم باتری خودرو به سایر بخش‌ها نیز سرایت می‌کند. اگر وقت کافی برای مراجعه به تعمیرگاه ندارید می‌توانید از خدمات خرید اینترنتی باتری ماشین و تعویض در محل توسط شرکت‌های مربوطه استفاده کنید. مناسب‌ترین زمان برای تعویض باتری خودرو بر اساس نوع خودرو و باتری متغیر است. بهتر است دوره‌های زمانی مشخص را برای چک‌کردن باتری در نظر بگیرید تا هر چه سریع‌تر برای رفع اشکال اقدام کنید.

 

امداد باطری اهواز

امداد باطری اهواز نمایندگی‌ سپاهان باطری و صبا باطری و برنا باطری و دورنا باطری در اهواز است. امداد باتری اهواز در زمینه فروش باتری خودرویی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ در اهواز آغاز کرده است. در امداد باطری اهواز حمل و نصب باطری و تست برق خودرو به صورت رایگان انجام می‌شود. شما می‌توانید بهترین باطری ماشین را انتخاب کرده و با بهترین قیمت باتری را در محل خود تحویل بگیرید.

www.ahvazbatri.com

www.emdadbatteryahwaz.ir